Industrial Freezing

In één keer global

Hoe bouw je vanuit het niets een platform dat in één keer een wereldwijde speler is zonder tv of radio reclame? Een simpele branding strategie en een totaalpakket bouwen, exact zoals we dat voor Industrial Freezing hebben gedaan.

We hebben eerst een naam bedacht die aansluit op het totaalpakket aan vriezers die er in fabrieken worden gebruikt. Denk aan spiraal vriezers, tunnel vriezers, plaat vriezers etc. Zo zijn we op Industrial Freezing gekomen. Vervolgens een logo ontworpen dat corporate oogt en hier hebben we een spiraal van een vriezer in verwerkt.

Zoals altijd bij ons, less is more. Dit is terug te zien in het design. men kan in één oogopslag zien wat de webapplicatie biedt.

Om bezoekers terug te laten keren hebben we het platform niet alleen interessant gemaakt voor kopers, maar ook voor verkopers. Je koopt immers niet elke dag een industriële vriezer dus ieder moment dat iemand bezig met een vriezer, moet Industrial Freezing als eerste naar voren komen. In feite kun je je oude vriezer verkopen, en direct een andere kopen. In combinatie met een goede SEO campagne is Industrial Freezing van niets, naar globale speler gegroeid in slechts enkele maanden tijd.


Skills UX design, UI design, Branding, Graphic, SEO
SCROLL DOWN • SCROLL DOWN • SCROLL DOWN • SCROLL DOWN • SCROLL DOWN • 
Door verder te klikken op onze website, accepteer je automatisch onze cookies. Hiermee volgen wij en derden je internetgedrag.  meer weten? sluiten